ادکلن و عطر:


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1400
بازدید : 206
نویسنده : خودم

بسیاری از گزینه های DYI برای ضد عفونی کننده های تجاری در سراسر اینترنت وجود دارد ، زیرا آنها بسیار کم شده و به فروش می رسند. برخی از آنها ترفندهای بازاریابی هستند و موثر نیستند ، زیرا تعداد زیادی از آنها حاوی الکل نیستند ، که برای اثربخشی ضروری است. طبق نشریاتی مانند Probulica ، "مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها توصیه می کنند که در صورت عدم توانایی شستن دست ها ، ضدعفونی کننده های دست را حداقل با 60٪ الکل مالش دهید". بر اساس گزارش های مصرف کننده ، 70 درصد است. آیا می دانید بسیاری از رایحه های موردعلاقه شما ممکن است مواردی فراتر از فقط کمک به شما در بوی خوش باشد؟ طبق استانداردهای صنعت ، حداقل 70 درصد الکل در بسیاری از عطرها مانند ادوتویلت و ادکلن وجود دارد. طبق بسیاری از منابع صنعت ، عطرهای تجاری بی خطر و به اندازه مواد ضد عفونی کننده دست موثر هستند و دارای الکل بالایی هستند. شما به مقدار زیادی از آن احتیاج ندارید ، فقط یک یا دو اسپریتز روی هر دست دارید.

درصد الکل در رایحه ها
ادکلن ها دارای مقدار زیادی الکل هستند
مطابق ویکی پدیا «ادکلن حدود 3-5٪ روغن عطر مخلوط شده با 80-90٪ الکل دارد که بیشترین میزان الکل مورد استفاده در عطر سازی است.


از اولین ادوکلن ساخته شده توسط ژان ماریا فارینا ایتالیایی به عنوان ادای احترام به محل تولد وی در کلن آلمان ، کلن ها در طول اعصار محبوب بوده اند. سال 4711 توسط مولنس کلن به قرن هجدهم برمی گردد که یوهان ماریا فارینا (1666-1766) از ایتالیا به کلن نقل مکان کرد و در آنجا شروع به ساخت و فروش "ادکلن" کرد و هنوز هم محبوب است.

دست ها را با آب و صابون بشویید تا از ویروس کرونا محافظت کند
شستن دستها با صابون زیر آب روان
همانطور که خواندید ، یکی از موثرترین راههای مبارزه با ویروس کرونا ، شستن شدید دستان خود با آب و صابون است. اصل 4711 به صورت صابون نیز موجود است.

ایمن بمانید و بوی خوبی داشته باشید




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معتبر ترین اخیار تکنولوژی و آدرس blogyara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com